شرف شمس
اجتماعي
شرف شمس
سه شنبه 23 فروردين 1390 ساعت 15:19 | بازدید : 1546 | نویسنده : رضا | ( نظرات )

 

به نام خدا

بنا به پيشنهاد بعضي از دوستان مطلبي را پيرامون شرف شمس نوشته ام كه تقديم حضور خوانندگان محترم خواهد شد.

اين مطلب براي كسانيكه با علم نجوم آشنايي دارند قابل درك است و براي ساير افراد كمي دشوار، اما به هر حال سعي مي نمايم توضيحات واضح باشد تا قابل درك شود.

هر ساله موكلان سياره شمس (خورشيد) در زمان خاصي به زمين مي آيند و در آن ايام با انجام يك سري اعمال خاصي مي توان از انرژي اين سياره كسب فيض نمود و در تابش انرژي شمس در اين زمان قرار گرفت، در اين وضعيت كه خورشيد در بهترين موقعيت خود از نظر انرژي قرار دارد اصطلاحا شرف شمس خوانده مي شود. شمس در ميان سيارات حكم پادشاه را دارد و در وضعيت شرف تصور كنيد شما از پادشاهي كه بسيار سرحال و خوشحال است مي توانيد درخواست كنيد لذا مي توان تصور كرد پادشاه به دليل قدرت بالايي كه دارد مي تواند درخواست شما را اجابت كند.

سياره شمس سياره قدرت و ماديات است و اگر درست و صحيح و در زمان مناسب بهره برداري شود مي توان از انرژي آن در رزق و روزي، امور شغلي، خوش يمني و دفع بلاياي كاري بهره برد.

زمان شرف شمس:

امروزه شرف شمس به عنوان يك تجارت مورد سوء استفاده بسياري از افراد واقع شده است، آنچنان كه در ميان مردم معروف است ، شرف شمس 19 فروردين نيست.

شرف شمس بنا به تأييد علماي اسلامي در 19 درجه برج حمل است و بايد توضيح دهم كه ما 12 برج فلكي داريم كه با حمل شروع مي شود و با حوت پايان مي يابد و در مورد برج حمل در واقع بسياري فكر مي كنند كه همان برج فروردين ماه است در حاليكه در سالهاي پيش اين موضوع صحيح و شرف شمس 19 فروردين يا 19 درجه برج حمل برابر بوده است اما بر اثر حركت قوسي خورشيد كه هر سال چند درجه اي فرق مي كند امروزه ديگر درجه برج حمل 19 فروردين نيست و شرف شمس واقعي در ارديبهشت ماه مي باشد.

و نكته بسيار مهمتر آن است كه در خود شرف شمس نيز دقايقي در اوج است كه قابل محاسبه مي باشد و اگر در آن دقايق خاص حك طلسمات صورت پذيرد مي توان از انرژي صد چندان خورشيد تا سال آينده در امور كاري، رزق و روزي و ...  بهره مند شد.

و لذا به اطلاع دوستان گرامي مي رساند: شرف شمسي كه در بازار به فروش مي رسد فاقد هرگونه خاصيتي مي باشد.

و نكته آخر اينكه جهت تزئين مطلب به اطلاع دوستان مي رسانم در روز پنجشنبه 25/1/90 ساعت 20/11  صبح شمس وارد  صفر درجه برج حمل مي شود و بسيار ساعت نيكويي جهت دعا و نيايش و درخواست حاجات مادي مي باشد و اين ساعت تحويل سال واقعي مي باشد.

التماس دعا  

رضا



موضوعات مرتبط: عرفان و مذهب , ,

|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمان آگاهي و آدرس aflak.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 233
:: کل نظرات : 97

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :